Zamówienia realizowane są przez PANEL ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH , e-mail: biuro@betta.pl

Aby móc składać zamówienia w naszej Hurtowni, należy dokonać rejestracji przez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO, lub kontakt z Działem Handlowym telefonicznie 22 763 19 90, lub przez e-mail:  biuro@betta.pl.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Staramy się, aby naszym standardem było realizowanie zamówień najpóźniej następnego dnia roboczego, tzn. zamówienia złożone do południa w dzień roboczy dostarczamy do klienta na następny dzień roboczy. Wyjątek stanowią indywidualne ustalenia z klientem lub nieprzewidziane utrudnienia logistyczne.

PŁATNOŚCI

Forma płatności zawsze ustalana jest indywidualnie, akceptujemy następujące formy:
- przelew z odroczonym terminem (terminy przelewów ustalane są indywidualnie)
- pobranie (płatność gotówką u kuriera przy odbiorze towaru)
- przedpłata (zawsze na podstawie faktury lub innego dokumentu księgowego, płatność przelewem przed wysyłką towaru)

KOSZT DOSTAWY I POBRANIA, MINIMUM LOGISTYCZNE.

Zrealizujemy każde zamówienie, bez względu na jego wartość a zamówienia o wartości powyżej 300 zł netto wysyłamy na nasz koszt.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były przygotowywane z największą starannością, a towar docierał do klienta w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak z jakichś względów towar dotarł uszkodzony lub zaistniały inne okoliczności, które chcieliby Państwo do nas zgłosić, bardzo prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Każdą reklamację rozpatrzymy z uwagą, postaramy się także znaleźć właściwe rozwiązanie w każdej sytuacji.

UWAGA! Jeśli przesyłka, która dotarła do klienta nosi ślady uszkodzenia, prosimy o sporządzenie wraz z kurierem protokołu szkody. Jest to warunek uznania reklamacji w przypadku szkody w transporcie.